تحميل اغنيه مجنون رسمى - كارمن سليمان Mp3 2013 من الالبوم القادم





  حصريا  - تحميل اغنية كارمن سليمان - مجنون رسمى - من الالبوم القادم Mp3 2013
استماع + تحميل اغنيه كارمن سليمان - مجنون رسمى من الالبوم القادم 2014 فقط على مدونه شوقنا تنزيل مباشر ام بى ثرى Mp3 2013
تحميل اغنيه مجنون رسمى - كارمن سليمان Mp3 2013 من الالبوم القادم

  استماع 


  تحميل 

RapidShare

SendSpace

ZippyShare


هناك 4 تعليقات:

  1. ain kant alagnia ana p3pk ia karmen

    ردحذف
  2. برفووووووووووووووووو

    ردحذف
  3. كل مكان كان شافني بروحه
    انا غيرته يريح روحه
    انا قربت اغير اسمي
    ماسك فيه بايديه و سنانه
    وقال عايزيني اعيش عشانه
    مش بيحب دا مجنون رسمي

    كل مكان كان شافني بروحه
    انا غيرته يريح روحه
    انا قربت اغير اسمي
    ماسك فيه بايديه و سنانه
    وقال عايزيني اعيش عشانه
    مش بيحب دا مجنون رسمي

    يتغير علطول في دقيقه .. لو واحد باصلي ببراءه !!
    ويولعها في الدنيا حريقه
    هو دا حب دا ولا خناقه !!!

    يتغير علطول في دقيقه .. لو واحد باصلي ببراءه !!
    ويولعها في الدنيا حريقه
    هو دا حب دا ولا خناقه !!!

    كل مكان كان شافني بروحه
    انا غيرته يريح روحه
    انا قربت اغير اسمي
    ماسك فيه بايديه و سنانه
    وقال عايزيني اعيش عشانه
    مش بيحب دا مجنون رسمي

    .................
    ..........
    .....................

    واضعه خلاص مبقاش يعجبني
    ليل ونهار عمال يراقبني
    ويقول ان دا كله عشاني
    وادعي ربي يهيديه ليااا
    ويحس اللي بيعمله فيااا
    ويصبرني علي اللي بلاني

    واضعه خلاص مبقاش يعجبني
    ليل ونهار عمال يراقبني
    ويقول ان دا كله عشاني
    وادعي ربي يهيديه ليااا
    ويحس اللي بيعمله فيااا
    ويصبرني علي اللي بلاني


    يتغير علطول في دقيقه .. لو واحد باصلي ببراءه !!
    ويولعها في الدنيا حريقه
    هو دا حب دا ولا خناقه !!!

    يتغير علطول في دقيقه .. لو واحد باصلي ببراءه !!
    ويولعها في الدنيا حريقه
    هو دا حب دا ولا خناقه !!!

    كل مكان كان شافني بروحه
    انا غيرته يريح روحه
    انا قربت اغير اسمي
    ماسك فيه بايديه و سنانه
    وقال عايزيني اعيش عشانه
    مش بيحب دا مجنون رسمي

    ردحذف

- See more at: http://upbloggertricks.blogspot.it/2012/07/how-to-add-timer-pop-up-facebook-page.html#sthash.ep6qPkQG.dpuf